KUBEK w KUBEK

Na początku troszkę wspomnień…

Cóż można wspominać gdy pisze się o kubkach, zapytacie. Jak to co? Szklankę! Przecież jeszcze nie tak dawno, a może i dawno (w końcu mam już swoje lata), w powszechnym użyciu była właśnie szklanka. W domach, biurach i kawiarniach, w szklaneczce ustawionej na gustownym spodeczku, podawało się zarówno kawę jak i herbatę. Pamiętam, że kubek był wtedy naczyniem, z którego korzystało się tylko w sytuacji najwyższej konieczności: w podróży, w plenerze, na kempingu, działce, czyli wszędzie tam gdzie krucha szklanka nie zdałaby po prostu egzaminu.

Dziś zostało tylko wspomnienie. W “szkle” nadal serwuje się co prawda zimne napoje , ale poranna kawa czy herbatka najlepiej smakuje, gdy pije się ją z ulubionego kubka. Nie skłamię chyba jeśli napiszę, że większość z nas korzysta z kubków opatrzonych logotypem, hasłem lub grafiką reklamującą jakąś firmę bądź jej produkty. Pijąc z “naszego” kubeczka wpatrujemy się więc codziennie w cudze logo. Nie ma w tym oczywiście nic złego, ale czy pomyśleliście o ile fajniej byłoby zerkać na własny, firmowy kubek z logo i jeszcze dać tę szansę innym?

autorski_1

Jeśli więc macie w planach zakup gadżetów reklamowych i nie wiecie na co się zdecydować, zachęcam – postawcie na kubki!
Zaczynamy oczywiście od wyboru odpowiedniego modelu, tak by wraz z dobrze zaprojektowaną grafiką, stanowił ciekawą całość i wyróżniał się spośród upominków reklamowych innych firm. Biorąc pod uwagę bogactwo oferty oraz dostępne obecnie techniki znakowania, nie będzie z tym większego kłopotu i każdy z pewnością znajdzie coś odpowiedniego dla siebie.
Możemy na przykład postawić na nowoczesny design, zaskakując naszych pracowników lub klientów jakąś bardziej wyszukaną formą.

event_1

zdecydować się na prostotę i uniwersalność

round_1

lub pójść na kompromis i wybrać coś z kalsyki, ale z odrobiną szaleństwa …

autorski

Na specjalne okazje, takie jak święta lub jubileusze firmowe, możemy przygotować np. kubki  z personalizacją. Umieszczenie konkretnych imion i nazwisk na kubeczkach będzie miłym gestem z naszej strony , a obdarowani z pewnością poczują się wyróżnieni takim “osobistym” podarunkiem.
A skoro o nadrukach mowa – ciekawą propozycją, którą chciałam polecić szczególnie, jest tzw. nadruk termiczny, dający efekt pojawiania się i znikania umieszczonej na kubku grafiki pod wpływem ciepła wlewanego napoju. Nie wiedzieć czemu ta “magiczna” metoda znakowania nie cieszy się oszałamiającą popularnością. Szkoda, bo dzięki niej można osiągnąc naprawdę fajny efekt wizualny. W każdym razie ja polecam GORĄCO.

tomekmagic

Niewątpliwie kubki z logo to jedne z najpopularniejszych oraz niesamowicie skutecznych gadżetów reklamowych, łączących w sobie trzy niezwykle istotne cechy: walory użytkowe, estetyczny wygląd oraz niewygórowaną cenę. Jest jeszcze jeden “drobiazg”, który powoduje, że prędzej czy później zamawiamy je ponownie - czasem wyszczerbiają się i tłuką. Od razu jednak zaznaczam, że te zamówione u nas tłuką się tylko na szczęście !

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.

Blog o reklamie Sklepu Internetowego giftshop.pl is proudly powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).
Theme by Spanish Translation US.