- Kategorii, podkategorii i produktów,
- Poradnika „Jak kupować ?”,
- Regulaminu,
- Danych kontaktowych,
- Zawartości koszyka,
- Panelu logowania,
- Panelu rejestracji,
- Wyszukiwarki produktów,
- Pomocy online,
- Promocji, nowości,
3. W przypadku, gdy Państwa firma nie posiada swojego konta w naszym katalogu, należy je założyć. W tym celu należy kliknąć na przycisk Zarejestruj się.
Osoby zarejestrowane logują się do katalogu klikając na przycisk Zaloguj się.
4. Jeżeli Państwo dokonali wyboru produktu, prosimy o wskazanie go klikając na przycisk DODAJ do kalkulacji, po wybraniu odpowiedniego koloru, ilości i określeniu dodatkowych opcji nadruku.
5. Wybrane produkty i ich kalkulację możecie Państwo przesłać w celu jej potwierdzenia lub modyfikacji za pomocą przycisku prześlij do kalkulacji.
6. W przypadku podjęcia decyzji o zakupie wybranych produktów, zamówienie możecie Państwo przesłać za pomocą przycisku podsumowanie zamówienia.
7. Aby sprawdzić jaki towar jest w koszyku, w każdej chwili możecie Państwo kliknąć w polu Twój koszyk.
8. Po podsumowaniu zamówienia, otrzyma ono numer i zostanie przesłane do administratora katalogu, o czym zostaniecie Państwo automatycznie poinformowani e-mailem.
9. Od momentu wysłania zamówienia, w ciągu 48 godzin, zgodnie z naszymi godzinami urzędowania, otrzymacie Państwo e-mailem od naszego pracownika informację o:
- przyjęciu zamówienia do analizy ( jeszcze nie jego realizacji ),
- dostępności zamówionych produktów,
- procedurze przesłania przez Państwa logo lub innej treści nadruku,
- proponowanym terminie realizacji zamówienia.
W dalszej korespondencji zostanie:
- przesłana do Państwa wizualizacja wykonania nadruku na produkcie wraz z wyceną kosztu nadruku
w celu akceptacji,
- uzgodniona wysyłka wzoru produktu z nadrukiem ( jeżeli zachodzi taka konieczność ),
- przesłane do Państwa potwierdzenie ostatecznych cen zamówionych produktów,
- uzgodniony termin realizacji zamówienia,
- dokonany podział zamówienia na transze ( jeżeli zachodzi taka konieczność ),
- przesłany Dokument Pro Forma i informacja o sposobie dokonania przez Państwa płatności za zamówiony towar.
Po otrzymaniu zapłaty powiadomimy Państwa o:
- jej wpłynięciu na nasze konto bankowe,
- przyjęciu zamówienia do realizacji,
- zakończeniu realizacji zamówienia,
- wystawieniu Faktury VAT i wysyłce towaru.
10. Przebieg realizacji Państwa zamówienia i historię zamówień można przeglądać używając przycisku Twój profil, a następnie klikając na Moje zamówienie.
11. W każdej chwili możecie Państwo skorzystać z Pomocy online, nasz pracownik odpowie na wszelkie pytania.