Czysty zysk
W naszej podróży po świecie gadżetów reklamowych, dziś wstępujemy do łazienki.
Nie, nie do Łazienek, ale do łazienki właśnie.
I co tu mamy?
Kosmetyki, zestawy kąpielowe dla dorosłych i dla dzieci, zestawy podróżne, które z powodzeniem mogą pełnić rolę gadżetów reklamowych, czy upominków firmowych.
Kolorowe, ładnie zapakowane, pachnące, wesołe, ekologiczne, zaskakujące, przydatne, w rozsądnej cenie ? jestem przekonana, że to właśnie dzięki tym cechom popularność gadżetów “łazienkowych” wciąż rośnie.
Pamiętacie Einsteina, który tak długo tłumaczył studentom teorię względności aż w końcu sam ją zrozumiał ?
Ze mną jest podobnie, gdy myślę o SZCZOTECZCE DO ZĘBÓW. Czy szczoteczka do zębów z naniesionym logo może być świetnym gadżetem?
Poszukajmy argumentów “za”:
- dla każdego
- osobista charakter przedmiotu
- używana codziennie, na początek i na koniec dnia lub po posiłkach
- tania
Poszukajmy argumentów “przeciw”:
- zbyt osobista ?
Policzmy:
2 razy dziennie przez 2 - 3 miesiące. Klient widzi logo od 120 do 180 razy !
Kto może użyć takiego gadżetu jako medium reklamy:
- kluby i sklepy sportowe
- parki rozrywki i zoo
- sklepy z pamiątkami
- gabinety stomatologiczne
- szpitale i przychodnie
- apteki
- biura podróży
- hotele
- firmy sieciowe
- szkoły i przedszkola
….???
Czy sama jestem przekonana, że reklamowa szczoteczka do zębów to świetny gadżet?
Zdecydowanie TAK, tym bardziej, że proponowane szczoteczki są doskonałej jakości, posiadają wszelkie niezbędne atesty i certyfikaty.